понедельник, 28 апреля 2014 г.

Увага! Огляд-конкурс фізкультхвилинок для учнів 1- 4 класів

Шановні вчителі, учні, підтримайте учасників конкурсу від  м.Енергодара!

Інтернет - портал «Педагогічна преса» оголошує проведення огляду кращих відеоматеріалів за темою «Фізкультурні хвилинки на уроках у 1-4 класах» (до 1,5 хв). 
Конкурс проводиться з метою широкої популяризації досвіду роботи з питань ефективної організації роботи з питань дотримання рухового режиму учнів початкових класів, збереження їх здоров’я та відповідно до плану роботи Міністерства на 2014 рік.
  ЕЗОШ№2  1-Аклас, урок української мови, тема уроку: «Музика дощу», вчитель Яшина О.В.

ЕНВК"ЗНЗ -ДНЗ"№6 , 4- А клас, фізкультхвилинка на уроці української мови, вчитель Чернявська І.В.
ЕБГ "Гармонія", 3-А клас,  фізкультхвилинка на  уроці української мови, вчитель Гончаренко В.І.




1 комментарий:

  1. Мое свидетельство Всем привет. Я здесь, чтобы засвидетельствовать, как я получил ссуду от г-на Бенджамина после того, как несколько раз обращался за помощью к различным кредиторам, которые обещали помочь, но так и не дали мне ссуду. Пока мой друг не представил меня г-ну Бенджамину Ли, он пообещал помочь мне, и он действительно сделал, как обещал, без каких-либо задержек. Я никогда не думал, что есть еще надежные кредиторы, пока не встретил г-на Бенджамина Ли, который действительно помог с кредит и изменил мою веру. Я не знаю, нужна ли вам настоящая и срочная ссуда. Не стесняйтесь обращаться к г-ну Бенджамину через WhatsApp + 1-989-394-3740 и его электронную почту: 247officedept@gmail.com, спасибо.

    ОтветитьУдалить